[Gelistirici] Yeni inceleme süreci ve eski sürecin kalıntıları

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
29 Mar 2010 Pzt 13:47:01 EEST

29 Mart 2010 Pazartesi günü (saat 13:00:14) anil ozbek şunları yazmıştı:

> multimedia/plugin/colorize-gimp
> multimedia/plugin/gimpfx-foundry
> multimedia/plugin/gimp-layer-effects
> multimedia/plugin/gimp-save-for-web
>
> Bu dört paketin incelemesi tamamlanmıştı. Katkıcı deposu için incelemeye
> almıştım, incelemede ana depoya alınsın dedik, sonra wiki'deki ilgili
> belgeleri okumaya fırsatım olmadı ana depoya almanın gerekenlerini öğrenmek
> için, öyle kaldı.

Bu paketlerin bağımlı olduğu paket varsa ve bu paketler ana depoda değilse,
paketler depoya giremez diye bir şartımız vardı. Bunun dışında bir kural yok
benim bildiğim, depo sorumlusunun insiyatifinde hangi paketlerin girip
giremeyeceği. Bence bu paketlerin ana depoda olması güzel olur.

> Sadece depoya taşınacak bu dört paket için de bahsedilen işlemleri yapmama
> gerek var mı? Eğer yoksa wiki'ye bakıp bugün depoya taşıyabilirim?

İncelemeden geçtilerse gerek yok, incelemesi hiç yapılmamış veya yarım kalmış
paketler için geçerli yazdıklarım.

--
H. İbrahim Güngör