[Gelistirici] Yeni inceleme süreci ve eski sürecin kalıntıları

anil ozbek ozbekanil at gmail.com
29 Mar 2010 Pzt 13:00:14 EEST

29 Mart 2010 12:18 tarihinde H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>yazdı:

> playground/review/pending-reviews
>
> dosyasında inceleme için bekleyen paketler var. Eğer paketiniz listede yer
> alıyorsa lütfen önce paketinizi yeni bileşene taşıyıp (taşımaktan kastım
> kopyalamak değil, kopyala ve sil) sonrasında inceleme için yeni bir hata
> kaydı
> açın,

multimedia/plugin/colorize-gimp
multimedia/plugin/gimpfx-foundry
multimedia/plugin/gimp-layer-effects
multimedia/plugin/gimp-save-for-web

Bu dört paketin incelemesi tamamlanmıştı. Katkıcı deposu için incelemeye
almıştım, incelemede ana depoya alınsın dedik, sonra wiki'deki ilgili
belgeleri okumaya fırsatım olmadı ana depoya almanın gerekenlerini öğrenmek
için, öyle kaldı.

Sadece depoya taşınacak bu dört paket için de bahsedilen işlemleri yapmama
gerek var mı? Eğer yoksa wiki'ye bakıp bugün depoya taşıyabilirim?