[Gelistirici] Bugzilla'ya yeni çözüm seçeneği önerisi: "Terk =?iso-8859-9?q?Edilmi=FE?="

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
19 Mar 2010 Cum 08:46:34 EET

Fri, 19 Mar 2010 00:21:49 +0200, "H. İbrahim Güngör"
<h.ibrahim.gungor at gmail.com> :

> Amaç istatistik elde etmekse, Anahtar kelime listesinde NEEDINFO olan
> ve Geçersiz işaretlenmiş hatalar, "Terk Edilmiş" ile aynı anlama
> geliyor. Yeni Resolution'ın tam olarak ne getirisi olacağını
> anlamadım.
Her zaman degil. Bazen kullanici "ben artik o donanimi kullanmiyorum",
"pardus'u sildim" ve benzeri yanitlar da verebiliyor (hata ile
ilgili deneme yap(a)mayacağını ifade eden) ve NEEDINFO isaretlenmeden de
kapanabiliyor. Bu da bir terk şekli.

Getirisi, daha dogru sonuçlar gozukecek bir Bugzilla olmasi. Bazi
hatalarda kullanıcının "FIXED" diye kapattığını, "INVALID" diyerek
kasıp düzeltmemizle aynı neden.

                   Doruk