[Gelistirici] Bugzilla'ya yeni çözüm seçeneği önerisi: "Terk =?iso-8859-9?q?Edilmi=FE?="

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
19 Mar 2010 Cum 00:21:49 EET

18 Mart 2010 Perşembe günü (saat 18:09:16) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Selam

>  Aradan zaman geçtikten sonra raporlayıcısından artık bildirim
> alınamayan hataları "Geçersiz" olarak işaretliyoruz.
>
>  Aslında bunlar geçersiz değil, raporlayıcısı hatayı terk etmiş
> (aradan geçen zaman ya da başka nedenlerle).
>
>  Bunları "Geçersiz" yerine "Terk Edilmiş" (Abandoned) işaretlesek, çok
> daha sağlıklı istatistik elde edebiliriz.

Amaç istatistik elde etmekse, Anahtar kelime listesinde NEEDINFO olan ve
Geçersiz işaretlenmiş hatalar, "Terk Edilmiş" ile aynı anlama geliyor. Yeni
Resolution'ın tam olarak ne getirisi olacağını anlamadım.

Saygılar
--
H. İbrahim Güngör