[Gelistirici] eksik bağımlılıklar

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
14 Mar 2010 Paz 13:35:24 EET

13 Mart 2010 Cumartesi günü (saat 01:15:25) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> - system.base paketleri sadece system.base paketlerine bağımlılık olarak
> yazılıyor.

Evet bunu ofiste de söylemiştin, ancak bunlar genel olarak system.base de, 1-2
tane de system.devel e ait paket var.

> - system.devel paketleri build dep'ler arasına yazılmıyor.

Bunu unutmuşum, sorry.

> - Bazı bağımlılıklar bootstrap yapabilmek için bilerek yazılmıyor.

Bunu da Onur söylemişti, ancak kimi paketlerde yukarıda yazmış olduğum eksik
bağımlılıklar listesi bağımlılık olarak yazılmış, ben de gözden kaçmış
olabilir diye yazayım dedim.

> - glibc, libgcc? gibi temel paketler system.base paketlerine dahi olsa
> bağımlılık olarak yazılmıyor.

Bunları özellikle yazmış olmamın sebebi, bu paketlerin inşa sırasında glibc
veya libgcc paketlerine ihtiyaç duymasıydı. Diğer paketleri derlerken libgcc
veya glibc'nin sysroot içerisinde olmaması inşa esnasında sorun çıkarmadı.

> Listeni ayrıntılı incelemedim; ama gözüme çarpan birkaç bağımlılık hakkında
> not düşmek istedim.

Teşekkürler.

Aslında native-build esnasında bu bağımlılıkları yazmak gereksiz olabilir,
yazılmamış olması da şimdiye kadar sorun çıkarmadığına göre bu liste gözardı
edebilir.

--
saygılar/regards,
Mehmet Emre ATASEVER