[Gelistirici] [Bugzilla] Yeni paket isteği için ayrı bir ürün açılsın ( =?iso-8859-9?q?m=FD=3F?=)

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
9 Mar 2010 Sal 08:54:24 EET

On Monday 08 March 2010 10:24:13 pm Onur Küçük wrote:
>  yapılabilirliği konusunda bir bilgim yok ama fikir hoşuma gitti

Bugzillada "enter_bug.cgi" dosyasına jQuery gömebilir ve sayfanın açılışı
esnasında sayfa üzerindeki elementler üzerinde rahatlıkla işlem yapabiliriz.
Description'a default olarak birşeyler gömebiliriz. Böylece karmakarışık perl
kodları ile uğraşmamış oluruz, sadece gördüğümüz sayfa üzerinde Javascript ile
işlem yapabiliriz.

Açıkçası bugzilla'nın guided sayfası bana daha çok karışık geliyor. Normal bir
bugzilla sayfasına birşeyler eklemek daha mantıklı geliyor bana.

Doruk'un önerisini yapmak rocket-science değil. Bu konuda bir görüş birliğine
varabilirsek gerekli düzenlemeler üzerinde çalışabilirim. Tabi "ooo,
bugzilla'yı da sana verdik, hadi hayırlı olsun" şeklinde algılanmasın, o kadar
geniş kapsamlı değişiklikleri yapabileceğimi zannetmiyorum :))

--
Eren