[Gelistirici] [Bugzilla] Yeni paket isteği için ayrı bir ürün açılsın (mı?)

selim ok selimok at gmail.com
9 Mar 2010 Sal 00:47:11 EET

2010/3/8 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> guided'i default yaptık 3.4'te Semen'le. Bu arada lafı geçti mi bilmiyorum
> henüz ana bugzilla'yı
> geçiremedik ama hata2.pardus.org.tr'de 3.4 kurulumu var bir adet. DB'si
> geridir muhtemelen ancak
> çeviri hatalarını ve iyileştirme isteklerinizi söyleyebilirsiniz
> gözlemleyip.

Hmm, eger yanlis anlamadiysam su anda test Bugzilla'sinda gördügümüz guided
form (yada ismi her neyse), bundan sonra tum hata kategorileri icin
öntanimli olacak.
Acizane fikrim bu sekli ile kullanicinin önündeki karmasayi bir taraftan
azaltirken bir yandan yenilerini eklemisiz. Her ne kadar hatayi inceleyecek
gelistirici icin kimi durumlarda hayati de olsa, kullanicinin gözünü
korkutacagi kesin. Doldurulmasi zorunlu degilse bile öyleymis gibi
algilanacak. Kabul görmeyecegini düsünmekle beraber, "Details" (bende
Ingilizce oldugundan tahmin yürüterek Türkce'sini yazmadim) kutusu altina
kalan alanlarin kaldirilmasini ("Severity" haric) öneriyorum.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/