[Gelistirici] [Pardus-2011] Contrib / Pardus depo ayrımı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
15 Haz 2010 Sal 15:21:12 EEST

2010/6/15 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>

> -avantajı-
>
> Contrib deposuna paket alınırken 2009 deposuna alımdan başka bir
> prosedür mü uygulanıyor?

Merhaba,

Tam da alıntıladığınız kısım, o sorunun cevabını öğrenmeye yönelik. Review
sürecimiz iki depo için de aynı şekilde işliyor; ama paketçi "ana depoya /
katkı deposuna gidecek" derken, -depo seçiminin sebebini söylese dahi- biraz
keyfi davranıyor sanki. Oylama sistemini bunun bir çözümü olarak düşündüm.

Oylama sistemi sadece bir fikir. Bu sistemi uygulayan dağıtımlar var. Bizim
dağıtıma uyup uymayacağı ise bu başlığın tartışma konularından -biri-. Amaç
ise, katkı deposunu işlevselleştirmek. Katkı deposunun bu halinden memnun
olduğunu söyleyenler de memnuniyetlerini nedenleriyle yazarlarsa güzel olur
=)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net