[Gelistirici] upgrade-manager + yali-firstboot ile dist-upgrade

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
12 Haz 2010 Cmt 20:00:13 EEST

On Saturday, June 12, 2010 07:37:21 pm Fatih Aşıcı wrote:
> Önereceğim yöntem şöyle:
>  - upgrade-manager eski sürümün deposunu kullanarak sistemi günceller,
>  - Bir sonraki açılışta yali-firstboot'un açılması için işaret bırakılır ve
>    sistem yeniden başlatılır,
>  - Yalı arayüzüne dist-upgrade için eklenmiş ekranlarla sonraki sürümün
>    deposuna geçilip güncelleme gerçekleştirilir ve sistem yeniden
> başlatılır.
>
> Özellikle Yalı geliştiricileri ne der bu yönteme? 2009'da yali-firstboot'u
> bu  iş için kullanabilir miyiz? Bahsettiğim şeyin adı yali-firstboot olmak
> zorunda da değil tabi

2011 için özellikle lisans kabulü,  kullanıcı ekleme,  gibi aşamaları YALI  '
dan çıkartıp epeydir hazır olan yalı-firstboot kullanarak yapmak istiyorum.
Ekstra olarak bu işlemleri de yaptırabiliriz tabiki.

Hatta upgrade-manager 'ın başta yaptığı işlemler yerine  paket yöneticisinde
dist-upgrade seçeneği olur, bahsettiğin ilk adımı yapar yalı-firstboot paketini
de kurar ve sonra yalı-firstboot sistemi günceller.

--
Mete Alpaslan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux