[Gelistirici] Yeni digikam & kipi-plugins

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Haz 2010 Cum 00:17:44 EEST

Selam,

digiKam ve kipi-plugins 1.3.0 çıktı yalnız ikisinin de kdegraphics 4.5'le gelen libkdcraw ve libkexiv2
>= 1.1.0 iç bağımlılığı var. Geliştiricisinin bloguna bu durumun dağıtımların asla 1.3 serisine
geçemeyeceklerine yol açacağını, önemli bir yazılımın henüz yayınlanmamış bir masaüstü ortam
sürümüne bağımlı olmasının garip olduğundan bahsettim o da kdegraphics 4.5'in hiçbir çekirdek
kde paketinin 4.5 sürümüne strict bağımlılığı olmadığını ve trunk'tan alınıp
kullanılabileceğini söyledi.

Gökçen ne düşünüyorsun bu konuda?