[Gelistirici] paketler sayfası

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 16:03:30 EEST

2010/6/10 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>:

> Bu fikir çok güzel. Böyle bir arayüz olursa sahiden bu konuda herşey
> daha pratik ve net olur. Sistemin svn'e otomatik commit yapıp
> değişiklikleri yansıtacağını da düşünüyorum tabi. (paket sahipliği
> değiştiren betikler arayüze entegre edilebilir sanırım.)

Bu fikir elbette güzel, fakat işlev işlev gitmekte yarar var ilk
olarak paket arama sayfamızı düzenleyelim, daha sonra diğer işlevlere
devam edebiliriz.

Fedoranın sayfasındaki dibi yapıya benzer şekilde, paket arama ana
sayfasına bakıcısız paketler, en çok güncellenenler, en çok
kullanılanlar gibi istatistiklere sonradan girebiliriz. Şu anda eksik
olan işlerimizi tamamlamaya odaklanmalıyız.

[1] https://admin.fedoraproject.org/pkgdb

Katkıların için şimdiden teşekkürler,
--
Semen Cirit