[Gelistirici] 2011/devel/system/base/pciutils - Version bump, refactor package, update PCI ID data...

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 14:11:51 EEST

Thursday 10 June 2010 günü (saat 12:06:07) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Ben aslında comment (hatta summary ve decription) metinlerinin XML dosyası
> içinde çok şekilsiz durduğunu düşünüyorum. XML'i parse edip oradaki metni
> düzgün bir şekilde arayüzde göstermek için iğrenç taklalar atmak gerekiyor. O
> yüzden ChangeLog gibi plain text bir dosya daha güzel olurdu.

Bence bir metadata formatı belirleyip burada geçmişi tutabiliriz, xml benim de pek hoşuma gitmiyor açıkçası. History olayına hep karşıydım zaten. Değişiklikleri görmek istiyorsak version control bunun için var, diff e bak ne zaman ne olmuş gör.

Aslında git e geçiş yapsak diff leri daha rahat, daha konforlu bir şekilde görebiliriz.

--
saygılarımla/regards,
Mehmet Emre ATASEVER

TUBITAK/UEKAE | Pardus-ARM