[Gelistirici] contrib hakkinda

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
10 Haz 2010 Per 13:31:49 EEST

2010/6/10 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>:
> Selamlar,
>
> Katkı deposunda sahipsiz duran paketleri güncellemek istediğimde
> bazılarının svn'deki hallerinin paketlenmediğini görüyorum. 926
> paketlik büyük bir depo aslında katkı deposu. Anıl Özbek oldukça fazla
> emek harcayarak bu depo için bir rapor hazırlamıştı. Bu depoyu 2009.2
> kurulu bir farmda baştan derletsek dökülen çok paket olur. Onları
> görür temizleriz. Türker'e biraz iş çıkar ama ;)

> Ben de bu
> paketleri 64bit bir farmda derleteyim ve 64bit için yapılması
> gerekenleri görelim diyorum.

Deponun son halini net olarak görüp elden geçirmek için iyi bir yol
olur aslında. Hatta 2009.2 yerine kurumsal 2 üzerinde 64bit olarak da
derleyebiliriz. 2011 yolunda daha verimli olur sanırım.

> Buildfarm listesine üye arkadaşları isyan ettirmeden bir fikrinizi alayım dedim.

Eğer rahatsızlık olduğu yönünde bir şikayet olursa farm koduna dokanıp
arkadaşlara ya da listeye çok mail göndermeden de yapabiliriz ilk
etapta.

--
Türker Sezer