[Gelistirici] contrib hakkinda

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
10 Haz 2010 Per 11:23:14 EEST

Selamlar,

Katkı deposunda sahipsiz duran paketleri güncellemek istediğimde
bazılarının svn'deki hallerinin paketlenmediğini görüyorum. 926
paketlik büyük bir depo aslında katkı deposu. Anıl Özbek oldukça fazla
emek harcayarak bu depo için bir rapor hazırlamıştı. Bu depoyu 2009.2
kurulu bir farmda baştan derletsek dökülen çok paket olur. Onları
görür temizleriz. Türker'e biraz iş çıkar ama ;)

Bu depodaki paketlerin 2009 ve dolayısıyla kde4 için olduklarını
biliyorum ama önemli bir kısmı da kde sürümünden bağımsız. Ben de bu
paketleri 64bit bir farmda derleteyim ve 64bit için yapılması
gerekenleri görelim diyorum.

Buildfarm listesine üye arkadaşları isyan ettirmeden bir fikrinizi alayım dedim.

İyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel