[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Haz 2010 Çar 18:33:53 EEST

Merhaba,

Wed, 9 Jun 2010 15:06:00 +0300, Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> :

> Hatayla ilgilenecektim, unuttum, arada kaynadı bir şeyler oldu. Burada
> geliştiricilerin bin kere bir şeye söz verip bin kere sözlerini
> unutması gibi bir unutkanlık benimkisi. Ben size bunun hesabını hiç
> sormadım mesela, sormamın da bir anlamı yok. Olağan şeyler.
"Olağan" olabilir ama bence "doğru" değil.

Senin özelinde söylemiyorum, genel olarak söylüyorum.

Bence Bugzilla'yı her haftanın başında, insanlara üzerindeki işleri
önem sırasına göre sıralı bir liste halinde bir e-posta atacak şekilde
ayarlasak iyi olur.

Bakmayacak olan ona da bakmaz elbette ama unutan, ya da üzerindeki çok
sayıdaki işi sıraya dizmekte zorlananlar için yararlı olabilir.

                   Doruk