[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
9 Haz 2010 Çar 15:06:00 EEST

2010/6/9 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> * Paketin SORUMLUSU olarak 8 aydır niye hatasıyla ilgilenmedin ? ("paket
> ilgimi çekmiyordu" kabul edilebilir bir yanıt değil şimdiden söyleyeyim)

Hatayla ilgilenecektim, unuttum, arada kaynadı bir şeyler oldu. Burada
geliştiricilerin bin kere bir şeye söz verip bin kere sözlerini unutması
gibi bir unutkanlık benimkisi. Ben size bunun hesabını hiç sormadım mesela,
sormamın da bir anlamı yok. Olağan şeyler.

>  *  Madem paketle ilgilenemiyordun, 8 ay boyunca niye paketle
> ilgilenemediğini
> haber vermedin ?

Bir önceki cevap bunun için de geçerli. Eskiden olsa "Ben paketi bıraksam,
kimse almayacak gibi görünüyor" derdim, şimdi böyle düşünmenin yanlış
olduğunu gördük.

>  * Paketi bırakırken niye buraya haber vermedin ?

Alırken yazdığımız gibi bırakırken yazdığımızın zorunlu olduğunu bilmiyorum.
Defalarca yazmış olabilirsiniz, tekrar etmiş olabilirsiniz, hatta bu
prosedürü ezberlemeyen bir ben kalmış olabilirim. Ama her yaptığımdan da
kötü niyet aramaktan vazgeçin artık.

* Daha önce paket bırakırken buraya hep haber verdin de şimdi niye haber
vermedin?
Bir önceki cevap bunun için de geçerli. Tek bir paket için yazmak istemedim.

Sıradan bir gönüllüyü istediğiniz kadar sorgulayabilir, istediğiniz kadar
eleştirebilir, istediğiniz kadar açıklama yapmasını bekleyebilirsiniz. Ben
bunları seve seve cevaplarım, bu tip projelerin topluluğunda çok doğal bir
şey. Ama benim her yaptığımdan da kötü niyet aramaktan vazgeçin. Bunu
özellikle rica ediyorum. İbrahim'in yaptığı commite zerre eleştirim yok; ama
haber verseydi, -yanlış anlamayın ama- aç / kapa commit yapmazdık =)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net