[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
8 Haz 2010 Sal 21:24:35 EEST

On Jun 8, 2010, at 8:10 PM, H. İbrahim Güngör wrote:
> Bu commit özelinde, durumun vahameti ortada; 8 aydır açık olan ve bakıcısından
> geri bildirim alınmamış, çözümü aşikar bir hata var. Bu süre boyunca hataya
> yorum yapan kişilerden aldığın e-postalar sorunu çözmeye yetmiyorsa, benden
> alacağın e-posta da aynı şekilde ilgisizliğine çözüm olmayacak.

Ben onunla alakalı hiçbir şey yazmadım önceki mesajımda. Sana "neden bana haber vermedin" diye sormuyorum, "Derdin artema'ysa bana haber verseydin" diyorum. Baştan alayım;
> benden alacağın e-posta da aynı şekilde ilgisizliğine çözüm olmayacak.

Çözümüm basit: Uzun zamandır kullanmadığım için paketi bakıcısız işaretlemek. Senin boş vaktin olmuş, ilgilenmişsin, eline sağlık; ama beni dürtseydin, ben hem hatayı kapatır, hem günceller, hem de bakıcısız olarak işaretlerdim ki senin de artema derdin olmazdı, için rahat olurdu. Yanlış anlamışsın derken kastettiğim bu, 8 ay ilgilenmediğim bir paket için bakıcısız işaretlemem gayet normal bana göre. Ama dürtme gereği duymuyorsan, bana "artemamı bozacaksın" dememelisin, beni bağlamaz.

İsteseydin, dürterdin. Sonuçta insanlık hali, benim de mesleğim, işim gücüm var. Bunca iş arasından ayrıca Pardus'a da destek vermeye çalışıyorum, hiçbir karşılık beklemeden. Arada unuttuğum da oluyor.