[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
8 Haz 2010 Sal 20:10:09 EEST

Salı 08 Haziran 2010 günü (saat 17:18:43) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Yok ben hareket yapmıyorum yanlış anlamışsın. Senin bana diğer
> geliştiriciler gibi benim paketimi düzenlemek amacıyla haber verme veya
> dürtme zorunluluğun yoksa, benim de paketi bırakmak için haber verme
> zorunluluğum yok demektir.

Daha önce sen dahil kaç kişinin paketini düzenlemek için önceden e-posta atıp,
yanıt beklemeden commit *yapmadığımı* iyi biliyorsun -ki bu konuda hassasım.

Bu commit özelinde, durumun vahameti ortada; 8 aydır açık olan ve bakıcısından
geri bildirim alınmamış, çözümü aşikar bir hata var. Bu süre boyunca hataya
yorum yapan kişilerden aldığın e-postalar sorunu çözmeye yetmiyorsa, benden
alacağın e-posta da aynı şekilde ilgisizliğine çözüm olmayacak.

Benim her hatada birilerine özelden e-posta atma zorunluluğum yok ama depodan
bakıcısız paket alırken attığımız e-posta gibi, paket bırakırken de aynı
şekilde bilgilendirme yapma zorunluluğumuz var.

İyi günler

--
H. İbrahim Güngör