[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Haz 2010 Sal 18:57:23 EEST

Gökmen Görgen wrote:

> Yok ben hareket yapmıyorum yanlış anlamışsın. Senin bana diğer
> geliştiriciler gibi benim paketimi düzenlemek amacıyla haber verme veya
> dürtme zorunluluğun yoksa, benim de paketi bırakmak için haber verme
> zorunluluğum yok demektir. Bugzillayı çok sık takip edemediğimden arada
> gözümden kaçıyor. Haber verseydin, artemayı bozmaya gerek kalmazdı (paket
> bırakmak için).

Hata raporunu yazan dahil 2 yabancı kullanıcı 3 adet yorum girmiş hataya ki bu da
8 aydır e-posta'na hata ile ilgili 3 ileti almışsın demektir. Bunun üzerine İbrahim'den
kişisel e-posta aldığında hata ile ilgileneceksen bu bugzilla'dan gelen e-posta'ları
çok da fazla takip etmiyorsun ya da es geçiyorsun demektir.

Paket bakımının önemli bir kısmı o paketin sorunlarını çözmektir arkadaşlar. Eğer
bugzilla'da paketlerinize dair onlarca açık hata varsa, sizden geri bildirim bekleniyor
ancak sizden tık yok ise, ya size hatalarla ilgili *hiç* e-posta gelmiyor ya da o paketlerin
bakımını yapmak istemiyor, üşeniyor, sıkılıyorsunuz demektir. Vaktiniz olmayabilir ancak bu da
hataya yorum olarak şu sıralar vaktiniz olmadığını, hatayı isterse başka bir geliştiricinin
düzeltebileceğini yazmanızı engellemez.