[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
8 Haz 2010 Sal 17:18:43 EEST

2010/6/8 H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>

> Listeye haber vermeden paketlerle aç/kapa artema gibi oynamasak, hata kayıt
> sisteminde kullanıcılara hatanın 8 ay boyunca neden çözülmediği konusunda
> bilgilendirsek, paketle herhangi bir mazeretle ilgilenilmeyecekse önceden
> bildirip paketin bakıcılığını bıraksak, böyle hareketler yapmaya hiç gerek
> kalmazdı

Yok ben hareket yapmıyorum yanlış anlamışsın. Senin bana diğer
geliştiriciler gibi benim paketimi düzenlemek amacıyla haber verme veya
dürtme zorunluluğun yoksa, benim de paketi bırakmak için haber verme
zorunluluğum yok demektir. Bugzillayı çok sık takip edemediğimden arada
gözümden kaçıyor. Haber verseydin, artemayı bozmaya gerek kalmazdı (paket
bırakmak için).

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net