[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at ozgurlukicin.com
29 Tem 2010 Per 13:20:59 EEST

28 Temmuz 2010 Çarşamba günü (saat 20:38:13) Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> "Sürüm Camia Temsilcisi" ve "Topluluk Yöneticisi"nin bu toplantıya katılmamasının da
> duyduğum en harika fikir olduğunu söyleyemeyeceğim..

Öncelikle şunu belirteyim, toplantı fikri ilk ortaya atıldığından bu yana bunun çok iyi bir fikir olduğuna ve
sonuçlarının Pardus projesine çok şeyler katacağına gönülden inanıyorum.

Gelelim toplantıdan affımı isterken kısaca yazdığımı mesajın "aslında olması gereken" geniş biçimine.

Toplantıya katılmayı isterken ilk düşüncem, geliştiricilerin bir çoğuyla tanışmaktı. Sonrasında da Pardus 2011
ile ilgili fikirleri dinlemek ve tartışmaktı. Ama ilerleyen süreçte, toplantı tarihi, içeriği ve yeri netleşmeye
başladığında, bende de ulaşım (otobüsle veya uçakla mı gitsem? Bana kaça patlar!), konaklama (Toplantı
yapılacak yere yakın bir akrabam veya arkadaşım var mı?) ve toplantı sonrası işimin başına nasıl dönerim
(Keşke Cumartesi olsaydı, Pazartesi sabahı ofisin başında olmalıyım!) kaygıları oluşmaya başladı. Tüm
bunların üzerine Pardus 2011 ve Camia katkılarının gündem içinde yer almayacak olma ihtimali oluştuğu,
üstüne üstlük birde olası ikinci bir toplantı düşünüldüğü (Ben öyle anlamış olabilirim!) için böyle bir karar aldım.
Bunun dışında her hangi bir tartışma yaratmak veya projeye küsmek gibi bir düşüncem yok.

Fakat gelmemin iyi/faydalı olacağı düşünülüyorsa, tüm kaygılarımı bir kenara bırakır gelirim.

Yalnız, şunu burada belirtmeden de geçmek istemiyorum. Bu tür organizasyonlarda özellikle İstanbul dışından
katılacak için bazı organizasyonlar olsa iyi olur. Örneğin; Gönüllü katkıcı/geliştirici için İstanbul'a ve toplantı
yerine ulaşım gibi.

Sevgi ve saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

Özgürlükiçin Topluluk Yöneticisi