[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 16:03:07 EEST

2010/7/23 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>

> Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 15:34:49) İsmail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> Twitter'ı microblog olarak kullanana lafım yok, yazmayı da severim, yazanı da.
>
> Ama, orayı okumayan biri hakkında laf ediyorsan, "ne oluyor" diye sorulduğunda
> da "ben isim vermedim, pardus da demedim" diye kıvırıyorsan böyle ifade
> özgürlüğünün içine edeyim.

Koşun geliştirici listesine Melih Gökçek geldi diyecekler şimdi.

Kimin nerede ne dediğine takılmaya gerek yok, ama eleştri haklıysa
eleştireni eleştirmek yerine bir aynaya bakmak lazım. Zaten eleştri
haksızsa önemsemeden geçeriz, ama haklıysa da niye burada değil de
orada söyledi demeden önce yapılması gerekenler var.

ismail