[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 15:49:51 EEST

Cuma 23 Temmuz 2010 günü (saat 15:34:49) İsmail Dönmez şunları yazmıştı:
> twitter'dan hükümeti eleştirenlere de bir gazetede köşeyazarı olun da
> herkes okusun yazdıklarınızı dememiz gerekecek yakında.

Twitter'ı microblog olarak kullanana lafım yok, yazmayı da severim, yazanı da.

Ama, orayı okumayan biri hakkında laf ediyorsan, "ne oluyor" diye sorulduğunda
da "ben isim vermedim, pardus da demedim" diye kıvırıyorsan böyle ifade
özgürlüğünün içine edeyim.