[Gelistirici] Liste Dışındaki Pardus Tartışmaları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Tem 2010 Cum 12:38:58 EEST

On Friday 23 July 2010 11:59:13 Türker Sezer wrote:
>  Hatta zaman zaman
> sözümüz dinlenmiyor dahi olsa, can sıkmak, azar işitmek pahasına da
> olsa ısrarcı oluyoruz buradan yazışmak konusunda.

Yine başlamasak? Yukarıdaki üslubun flame çıkarma olasılığını tahmin
edebilirsin herhalde. Lütfen sakinleştikten sonra yaz. Azarlama değil; sadece
bir öneri :)

Bu arada Bahadır'ın yazdığı iletişim kanallarını ben de kullanmıyorum.
Oralarda cevap verme hakkımı doğuracak yazılar bulunması benim de hoşuma
gitmez; ancak gelistirici listesinin tüm geliştiricileri ilgilendirmeyen ya da
teknik olmayan konularla dolması bence iyi bir şey değil. Sanırım IRC, çoğu
kişinin tercih edebileceği bir araç. Herkes yine özgür tabi; fakat keşke
bunlar #pardus[-devel] kanalında vs. konuşulsa.