[Gelistirici] toplantı tarih/yer tamamsa, başlık önerileri ?

selim ok selimok at gmail.com
22 Tem 2010 Per 19:04:16 EEST

Selamlar,

gündem maddesi önermeden önce, olurda unutulmustur diye söyleyim dedim.
Toplantida konusulanlar olabildigince acik bir sekilde not edilip, alinan
kararlarla birlikte gelistirici listesine gönderilirse cok iyi olur. Zira
bizim gibi coook uzaklardan gelmek isteyipte gelemeyenler ne olup ne
bittigini takip edebilsin.

Ikincisi Necdet Hocam bir kac defa söyledi, kirginliklarindan dolayi projeye
destek vermeyi birakan gönüllü gelistiricilerin yeniden kazanilmasi icin
gerekirse tek tek irtibata gecilmesi gerektigini düsünüyorum. Is gücü yok
diye hep sikayet ediyoruz, bu insanlar Pardus icin gönüllü is gücünün en
kralini sagliyorlardi, önemsiz degiller, rica ediyorum bu insanlarla
iletisime gecilsin. Bu baslik altinda da bunun kim tarafindan yapilacagi
konusulsun. "Kim yapacakti? Tüh unuttuk!" olmasin :)

Coook zamandir konusuldu, sözler verildi ve ben hala yapildigini göremedigim
icin, tekrar hatirlatayim bir de bizi temsilen birileri orada bu konulari da
konussun: Hani projede kimin neyden sorumlu olduguna dair sürekli güncel
tutulan bir belge/sayfamiz olacakti. Kim son zamanlarda hangi konudan
sorumlu, ne is yapiyor kisaca anlatilacakti. Biz de belli bir konuda
sikintimiz/sorunumuz oldugunda dogrudan kiminle irtibata gecmemiz
gerektigini bilecektik.

Simdilik bu kadar :)

Iyi calimalar,
Selim