[Gelistirici] Redmine için fikri takip

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
16 Tem 2010 Cum 15:54:52 EEST

2010/7/15 Serbulent Unsal <serbulent at pardus.org.tr>:
> On Thursday, July 08, 2010 04:49:00 pm Koray Löker wrote:
>
> Merhaba,
>
> Tartışma çok başka yerlere dağıldığı için yeni bir thread altında devam etmek
> istedim. Bütün bu tartışmalar arasında bu konunun unutulmadığını umuyorum.
>
> Bununla ilgili yeni bir gelişme olmamasının sebebi sanırım ki Redmine kurulumu
> ile ilgili konular.
>
> Ancak kurulum beklenmeden de ihtiyaçlar listesi oluşturulup bir yere commit
> edilerek üzerinde konuşulmaya ve iş paylaşılıp hatta yerel kurulumlar üzerinde
> çalışmaya başlanabilir diye düşünüyorum.

Selamlar,

Redmine'nın trunk'ta bulunan sürümünün yeni özelliklerini inceledim.
Redmine'ı ilk denediğim zamandan bu zamana bir çok özelliğin değiştiği
ve aradığımız bir çok özelliğin bu sürüm ile birlikte
tamamlanabileceği gözüküyor. bkz. [1],[2],[3],[4], [5]. Bu sürümü en
yakın zamanda kurmayı ve sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. (2 hafta
içerisinde kurulum gerçekleştirilebilir gibi gözüküyor.)

Daha sonra bu kurulum üzerinden eksikleri yeniden gözden geçirip bir
liste oluşturabiliriz sanırım.

[1] http://www.redmine.org/boards/3/topics/5878
[2] http://www.redmine.org/issues/4155
[3] http://github.com/alphabetum/redmine_restructuredtext_formatter