[Gelistirici] Redmine için fikri takip

Serbulent Unsal serbulent at pardus.org.tr
15 Tem 2010 Per 18:00:49 EEST

On Thursday, July 08, 2010 04:49:00 pm Koray Löker wrote:
> Merhaba,
>
> Jira tartışmasını bir sonuca bağlamak için, ofiste yapılan rutin
> toplantılardan birinde konuyu genişçe ele aldık.
>
> Proje yönetim yazılımı kullanalım, hangisi olsun şeklinde başlamış olan
> sürecin en başından itibaren geliştirici listesinde değerlendiril(e)memiş
> olması birbirimizi anlamayı zorlaştırıyor gibi görünüyor. Bu konuda gelen
> eleştiriler ayrıca akılda tutulmak şartıyla, biraz daha somut anlamda nasıl
> bir çözüm bulalım diye düşündük. Bulduğumuz fikir, Serbülent'in getirdiği
> [...]

Merhaba,

Tartışma çok başka yerlere dağıldığı için yeni bir thread altında devam etmek
istedim. Bütün bu tartışmalar arasında bu konunun unutulmadığını umuyorum.

Bununla ilgili yeni bir gelişme olmamasının sebebi sanırım ki Redmine kurulumu
ile ilgili konular.

Ancak kurulum beklenmeden de ihtiyaçlar listesi oluşturulup bir yere commit
edilerek üzerinde konuşulmaya ve iş paylaşılıp hatta yerel kurulumlar üzerinde
çalışmaya başlanabilir diye düşünüyorum.

Serbulent