[Gelistirici] pardus teknolojileri için social coding

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
15 Tem 2010 Per 10:18:30 EEST

On Tue, Jul 13, 2010 at 08:33:57AM +0300, Fatih Aşıcı wrote:
> Ne yalan söyleyeyim. Benim gönlümden paketler deposunu da çevirmek geçiyor.
> Ama geçelim demiyorum şimdi. Olmayacağını bildiğim bir şey için thread
> başlatmak istemiyorum :)

Şimdi olmasa bile ilerde olabilir belki? :)

> Ben, mevcut projeleri geçirmeyecek olsak bile git.pardus.org.tr'nin açılması
> taraftarıyım zaten. Ama bu isteğimin gerçekleşmesi için önce tam zamanlı bir
> sistem yöneticisinin işe başlamasını bekliyorum.

git.pardus.org.tr'nin açılmasına ben de destek veriyorum. Mevcut
projeler için konuşulmayacak olsa bile GIT üzerinde proje geliştirmek
isteyen geliştiricilere ortam sağlanmış olur. Belki de yeni
geliştirilecek projeler için sadece GIT kullanmak isteyecek insanlar ve
GIT kullanmaya alışacaklar. Sonraki aşama için ilerleyen zamanlarda
konuşulabilir ancak öncelikle git.pardus.org.tr'yi beklemekteyiz efem.

--
        . Eren