[Gelistirici] pardus- ARM hakkinda

Mehmet Emre ATASEVER memre at pardus.org.tr
12 Tem 2010 Pzt 16:44:28 EEST

Sunday 11 July 2010 günü (saat 13:17:38) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Az önce Ajans Pardus'tan öğrendiğim kadarıyla ARM portu tamamlanmış.
> Mehmet Emre Atasever twitter'da 4 gün önce şöyle demiş: "ve Pardus-ARM
> biter.. Enlightenment masaüstü ortamı ile composite desteği çok
> yahşi.. İbrahim, Fatih ve Onur'a teşekkür."
>
> Ben sanıyordum ki; bir rootfs yayınlanacak, biz kurcalayacağız. Hatta
> ARM'a port ederken neler yapılıyor diye bir belge olacak. Kendi
> paketlerimizi taşımaya çalışacağız, yapamadıklarımızı sorup birşeyler
> daha öğreneceğiz. Geliştiricilerin sorumlusu oldukları paketlerin
> [...]

Şu anda benim elle (çapraz) derleyerek oluşturduğum, UEKAE ekibinden kimi
arkadaşların da yardımcı oldukları çalışan bir sistem var. Doğal olarak bunun
bir rootfs'e evrilmesi, oradan bir kaynak deposu oluşturulması ve sonrasında
da iş gören bir platform haline gelmesi hayli iş... Benim twitim ve Ajans
Pardus'taki kimi sözcükler işin olup bittiğine dair yanlış bir kanı oluşturmuş
sanırım.

Bu aralarda yapmaya çalıştığım ve tatil sonrası, Ağustos'un ilk yarısında,
sizlerle paylaşacağım bu noktadan nasıl ilerlemeyi düşündüğüm olacak. O
aşamada zaten geliştirmeyi benim makineden çıkarıp camiamıza da açacağım.
Sizlerden biraz sabır rica ediyorum.

ama "ne varsa görmek istiyorum" diyenler için sd imajını [1] adresinde yayınlayacağım.
HOWTO belgesini de tatil dolayısıyla Ağustos'un ilk haftasında yazacağım. Sonrasında
hep beraber ARM portuna devam edeceğiz.

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~memre/pardus-arm/sd-image/

--
saygılarımla/regards,