[Gelistirici] pardus- ARM hakkinda

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
11 Tem 2010 Paz 13:17:38 EEST

Selamlar,

Az önce Ajans Pardus'tan öğrendiğim kadarıyla ARM portu tamamlanmış.
Mehmet Emre Atasever twitter'da 4 gün önce şöyle demiş: "ve Pardus-ARM
biter.. Enlightenment masaüstü ortamı ile composite desteği çok
yahşi.. İbrahim, Fatih ve Onur'a teşekkür."

Ben sanıyordum ki; bir rootfs yayınlanacak, biz kurcalayacağız. Hatta
ARM'a port ederken neler yapılıyor diye bir belge olacak. Kendi
paketlerimizi taşımaya çalışacağız, yapamadıklarımızı sorup birşeyler
daha öğreneceğiz. Geliştiricilerin sorumlusu oldukları paketlerin
bakımını sürdürebilmeleri için gerekliydi sanki bu süreç. Diğer
sürümlerden farklı bir geliştirme süreci izlendiğine göre bir
gerekçesi vardır mutlaka ama nedir?

ARM portuyla ilgili ofiste konuşup tartışıyorsunuz, kararlar alıp
problemlerin üstesinden geliyorsunuz ama bizim yanınızda olmadığımızı
unutuyorsunuz sanki. Bu konuyu biraz konuşalım mı?

iyi çalışmalar diliyorum.

---
Necdet Yücel