[Gelistirici] jira tartışması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Tem 2010 Cmt 12:13:07 EEST

On 10.07.2010 02:24, Burak Çalışkan wrote:

> Sürecin değişmesi yeni geliştici alımı getirdi mi? Geçen gün uludağ svn
> commit yapamadım, ilgili kişiye mail attım geri ve dönüş olmadı.
> yaklaşık 3 yıldır projede olan bana, ufacık izin verilmezken(sanki
> depoyu batıracağım, onun bunun işinle elleşeceğim) neredeyse 0 katıkdaki
> geliştirici adaylarına nasıl commit izini verilsin?

Zamanında yeni geliştiricilere sadece pardus/ deposuna yazma hakkı verildi. Bu arkadaşlar
sonra uludag deposuna yazmak istediğinde yazamadıklarını farkedince ilgili kişi o erişimlerini
de açtı.

Sana bu ufacık iznin zaman darlığından, ya da ilgili kişinin iş yoğunluğundan yapmayı
unutmuş olmasından olabileceğinden ziyade senin depoyu batıracağını, onun bunun işine elleşeceğini düşünerek
verilmediğini düşünüyorsan yine yanlışsın. Öyle bir durum olsa kimse senin yüzüne "Kusura bakmayın
ancak biz size uludag deposuna yazma hakkı vermek konusunda tereddütteyiz" demekten çekinmez.

Şimdi tekelleşiyorsunuz, hiç kimseyi aranıza almıyorsunuz biz süreci değiştirip iyileştirmeye
çalışıyoruz diyorum. Bu sefer dönüp e hani hiç geliştirici alımı getirdi mi diyorsun.

Evet getirdi. Hatırladığım kadarıyla Sezai ve Taha'ya SVN hesabı verildi geçtiğimi haftalarda.

Belgeleri okusan bu insanların öncelikle sadece uludag/playground ve pardus/playground
alanlarına commit hakkı verileceğini görürdün. Şu anda hatırladığım kadarıyla 2 kişi var
yeni SVN hesabı almış olan.

Yani söylediğin hiçbir şeyin maalesef altı dolu değil, yine popülist yaklaşımlar, yine bizim
kötü niyetimiz ve hiçbir şey yapmamamız falan filan. Aynı yani.

Var mı başka cevaplamamı istediğin tekelleşme, kapalılaşma, bir işi becerememe iddiası?