[Gelistirici] jira tartışması

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
10 Tem 2010 Cmt 02:24:18 EEST

09-07-2010 23:49, Ozan Çağlayan yazmış:

> Eskiden hiçbir kuralı/politikası olmayan bir geliştirici alım süreci vardı. Oturduk bunu adam
> etmeye çalıştık, geliştirici alımı için bugzilla'yı kullanmaya başladık, developer.pardus.org.tr'ye
> süreç belgelerini koyduk. Yeni geliştirici başvurularına mentor atanacağını kararlaştırdık.
>
> Bu mu tekelleşme Burak? Eskiden süreç nasıl işliyordu anlatmama mahal var mı?

Sürecin değişmesi yeni geliştici alımı getirdi mi? Geçen gün uludağ svn
commit yapamadım, ilgili kişiye mail attım geri ve dönüş olmadı.
yaklaşık 3 yıldır projede olan bana, ufacık izin verilmezken(sanki
depoyu batıracağım, onun bunun işinle elleşeceğim) neredeyse 0 katıkdaki
geliştirici adaylarına nasıl commit izini verilsin?

Daha nicleri, niceleri...