[Gelistirici] Bu işte bir yanlızlık var

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
9 Tem 2010 Cum 10:15:30 EEST

Selamlar,
Zamanım olsa benzer bir etkinliğe Gaziantep 'ten diğerlerine geldiğim gibi
yine gelmek isterim. Çünkü her geldiğimde maillerde çok ciddi adamlarmış
gibi üstünde durulan şeylerin daha kolay çözüldüğünü çok gördüm.

Eren hatırlayacaktır; ilk toplantıda resmi geliştirici olmayan arkadaşlara
önceden nasıl davranıldığını ve sonradan Eren'in şahsi gayretiyle --contrib
sorumluluğunu da devralması ile -- nasıl değiştiğini.
İçeride olan arkadaşların durumu katkıcı olan bizlerden farklı. Ama katkıcı
olan arkadaşların da söz sahibi olmak gibi basit istekleri var. Şahsen proje
yönetimde bugzillada review sürecinde yeni bir duruma geçilmesi beni zorlar,
zaten şu ana kadar öğrendiklerime yeni şeyler katmak zorunda kalmak --
zorunda kalmak diyorum -- başka işi gücü olan insanlar için eğlenceli
olmayabilir.
Ayrıyeten her şe bir yana sözlü iletişim hariicinde 5 e 3 kuralı olduğunu
hatırlatayım . yani 5 söylüyorsam bunu yazılarımdan ancak  3
anlaşılabilecektir. çünkü yazılarımda mimik , duygu vurgu gibi bazı
iletişimde söz sahibi olan hususlar yoktur.

Arkadaşlarım hepiniz hepimiz çok güzel şeyler yaptık yapıyoruz. katkıcı
arkadaşlarda nefis şeyler yaptılar. o zaman bu ahengi yeniden sağlayalım.
kimseyi üzmeyelim. geekçelerimizi ortaya koyalım.

Ben Gürer'in, Doruk kardeşimin üzülmesine dayanamam.