[Gelistirici] jira tartışması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
8 Tem 2010 Per 21:05:12 EEST

On 08.07.2010 20:26, Türker Sezer wrote:

> "*Beğenmediğiniz stajyerlerden* Barış" demiş Gürer. Buradan Barış'ı
> beğenmediğiniz fikrini nasıl çıkardın ki?
>
> Stajyerler hazır gelmiyor, ortama alışması, öğrenmesi zaman alıyor,
> dolayısı ile stajyerler pek katkı veremiyor dediniz, Gürer de "olunca
> oluyor." demiş. Bu kadar basit.

"Beğenmediğiniz stajyerlerden Barış" denildiği zaman ben
"Beğenmediğimiz stajyerler var ve Barış da onlardan biri" olarak anlıyorum.

Senin dediğin anlamı çıkartmam için hiçbir sebep yok ortada çünkü ben stajyerleri
beğenmediğimizi söylemedim. Ne demek istediğimi isteyen açar tekrar okur, tekrar
anlamaya çalışır.

Kullanılan ifadeyi anlamanın *ne kadar basit* olduğunu da Gürer yerine sen açıklamış
olduğun için çok teşekkür ederim. Bazen bazı çok basit şeyleri anlamayacak kadar
aptal olabiliyorum, yaşlandık.