[Gelistirici] jira tartışması

selim ok selimok at gmail.com
8 Tem 2010 Per 20:31:42 EEST

2010/7/8 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>

> Bu karar herhangi birşeyi çözüyor görünmedi bana. Yapılan en fazla
> tartışmanın üstüne biraz kül serpmek olabilir.

Kül serpmekten öte, kapiyi aralamak olarak görüyorum ben bu öneriyi.
Ayrica Löker dolaylida olsa hata yapildigini kabul ediyor bence.
Gelistiricilerden onay almadan bu konuyu tartismaya acmadan bir karar almak
bu isin felsefesine aykiri. Sanirim daha baska dagitimlarda yapilsa daha
büyük tepkiler cikardi ortaya. Yine de yapici olmak zorundayiz. Elimizdeki
en iyi alternatif bu, sahiplenmezsek bu da elden gidecek.

Su anda alinabilecek en iyi karar bu, bastan düsünülseydi daha farkli bir
cözüm bulunabilirdi. Ama gelinen noktada her seyi basa almak, projenin
aleyhine.

Yapilan isi düzeltmek icin daha fazla hata yapmak pek dogru olmaz.

Benim 2 ykr.

Iyi calismalar,
Selim

--