[Gelistirici] jira tartışması

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
8 Tem 2010 Per 19:55:23 EEST

2010/7/8 selim ok <selimok at gmail.com>:
> Bulunabilecek en iyi cözüm bu sanirim :)

Bu karar herhangi birşeyi çözüyor görünmedi bana. Yapılan en fazla
tartışmanın üstüne biraz kül serpmek olabilir.

2010/7/8 Koray Löker <loker at pardus.org.tr>:
> Proje yönetim yazılımı kullanalım, hangisi olsun şeklinde başlamış olan
> sürecin en başından itibaren geliştirici listesinde değerlendiril(e)memiş
> olması birbirimizi anlamayı zorlaştırıyor gibi görünüyor.

Bu konuda belki de en önemli sorun kararın liste dışında alınmış
olması. Dahası karar almakla kalmayıp çalışmaları buraya geçirmiş, bu
sistem üzerinden çalışmaya başlamış ve bu yazılımla beraber planlama
yapmışsınız. Kısacası -size göre- dönülmez noktaya geldikten sonra
diğer geliştiricileri *bilgilendiriyorsunuz*.

Dolayısı ile bu noktada derdiniz birbirimizi anlamak değil diğer
geliştiricileri sizin kararınız lehinde ikna etmek.

Kaldı ki yazılım tercihi yapmazdan önce oluşturması gerektiğine
inandığım ihtiyaçlar listesinin, bu tartışma ardından Jira tercihini
haklı çıkarmak adına oluşturulacak olması da özellikle dikkat çekici.

Şu noktada "Başka alternatifler de olabilir aslında ama biz başladık,
işimiz aksar." demek kötü bir bahane gibi geliyor kulağa. Yapılan işte
hatalar olduğunu kabullenmeden, durumu kurtarmak için söylenmiş bir
sözden öte görünmüyor.

ve daha nice yazılabilecek şey.

Velhasılı siz de zaten bunun hiçbirşeyin çözümü olmadığını
biliyorsunuz. Yine de bizim bunu çözüm olarak gördüğümüzü düşünmeyin
diye birkaç not düşeyim dedim.

--
Türker Sezer