[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Tem 2010 Çar 08:45:44 EEST

On Wednesday 07 July 2010 05:10:38 selim ok wrote:

> Tüm argümanlar bitti cevap verilecek bu mu kaldi simdi yani :) Tamam bu
> olmaz diyelim, ya digerleri?

Benim Redmine hakkında bir bilgim yoktu. Redmine'ın ihtiyaçlarımızı
karşılayabilme ihtimalini gördüğümden beri bu konuda sessizim. Sadece bazı
işleri (staj gibi) çok kolay zannedip düşüncesizce yazılan yazıları okuyunca
sinirleniyorum. Sanki bizim elimizde her imkan varmış, iş gücümüz çok
fazlaymış da biz bunu kullanmayı beceremiyormuşuz gibi bir izlenim ediniyorum
Doruk'un yazdıklarından.

Pisi'nin depo yönetimi ile ilgili de kodda _öncelikle_ önemli derecede bir
refaktör yapılmasını düşündüğümden bahsediyorum; ama sanki keyfi bir cevap
vermişim gibi tepkiyle karşılaşıyorum. O özelliğin getirisinin götürüsünün ne
olacağını ben de çok iyi biliyorum; ama mevcut durumu göz önünde bulundurmak
gerek.