[Gelistirici] Pardus 2011

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Tem 2010 Çar 01:32:07 EEST

On Tuesday 06 July 2010 16:02:30 Doruk Fisek wrote:

> Gökçen'in 2011 için hedeflenen değişiklikler mesajında Pisi'ye ilişkin
> ayrıca dile getirilecek büyüklükte(?) bir değişiklik göremedim (genelde
> değişiklikler paket yöneticisine yönelik).

Zaten sadece Pisi ile uğraşıyorum. Pisi ile uğraşan 10 kişi daha var hem.
Benimkisi de laf.

Bu arada Pisi ile ilgili yapılacak bazı işleri Jira'ya girdim. Sadece listede
konuşulmuş olan ve yine sadece çalışma masamda yazılı kalan bazı özellikleri
daha gözden geçirip yapmak istediklerimi ekleyeceğim.