[Gelistirici] Pardus 2011

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
6 Tem 2010 Sal 19:21:51 EEST

06 Temmuz 2010 Salı günü (saat 10:21:27) Kubilay KOCABALKAN şunları yazmıştı:
> 02 Temmuz 2010 Cuma günü (saat 16:37:59) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
>
> Selamlar,

> Milky beğendiğim ve sıklıkla kullandığım bir simge seti, yenilenmiş halini
> görmek için sabırsızlanıyorum. Milky simge setinin bir kısmını
> kullanıcılara göstersek ve yorumlarını alsak nasıl olur?

Milky'nin son halini paketlemekte bazı sorunlar çıkmıştı, henüz düzeltemedim.
Yakın zamanda paketleyeceğim.

> Bir diğer düşüncem de özellikle Topluluk tarafından hazırlanmış ve
> kullanıcılarının beğenisiyle seçilmiş bir kaç duvar kağıdının bu sürümde
> yer alması.

Olabilir. Önemli olan sahip olacağımız görsel dilin bütünlülüğünü bozmamak, bu
sağlandığı takdirde topluluk tarafından yapılmış duvar kağıtlarını sürüme
dahil edebiliriz.

> [...]
> kadar sürümler arası geçişleri beklentileri karşıladığını sanmıyorum.
> Ayrıca sürümler arası geçişin de, sürüm yayın takviminde yayınlanması,
> mümkünse sürüm yayın tarihinde veya sonrasında ki en yakın zamanda
> gerçekleşmesi en büyük dileğimizdir. Mümkünse, sürümler arası geçişi de
> yeni sürüm ile birlikte test sürecine dahil edelim. Şuan ki durumda,
> "Sürümü bir yayınlayalım, sürümler arası geçişe sonra bakarız" izlenimi
> veriyor ve bu mevcut sürümü kullananlar için hoş bir durum değil. Artık
> kullanıcı her yeni sürümde yeniden kurulum yapmak istemiyor.

Evet, amacımız 2011 çıktığı anda geçişi mümkün kılmak. Umarım başarabiliriz.

> Benden de şimdilik bu kadar. Teşekkürler.

Yorumların için teşekkürler.

Sevgiler.

--
Gökçen Eraslan