[Gelistirici] Paket adları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Tem 2010 Sal 15:48:25 EEST

On Tuesday 06 July 2010 15:44:25 Ertuğrul Erata wrote:

> /usr/share/doc altında olan man hariç dosyaları *-docs a almalı değil miyiz
> ? ( html dosyaları, README, falan )

README, LICENSE gibi dosyalar ana pakete gitmeli. Çok fazla yer kaplayan html,
pdf dosyaları varsa -docs paketi ayrılmalı.

Yine belirtiyorum. -docs paketlerinin durumu -devel gibi değil. -devel'e
gidebilecek dosya varsa ayırmak zorunlu; fakat bir tane belge çıktı
diye -docs paketi çıkarMAyacağız kesinlikle.

> bu arada *-docs lar ana pakete bağımlı olmalı mı aslında tek başına
> görüntülenebiliyorlar,

Bağımlılığa gerek yok.

> *-devel paketleri ana paket olmadanbir şeye yaramıyorlar onu bağımlılık
> yazmak lazım diye düşünüyorum.

Bunu söyledik zaten. Her zaman son release'e bağımlı olmalı (releaseFrom=
değil, release= şeklinde).