[Gelistirici] paketler sayfası gösden geçirme isteği

Oguz Yarimtepe oguzyarimtepe at gmail.com
6 Tem 2010 Sal 12:51:46 EEST

Farkındasınızdır noan'ı bir iki haftadır elleyip duruyorum. Bahsi geçen bir çok isteği karşılar duruma geldi. Daha fazla ilerlemeden bir gözden geçirme yapılsa iyi olur diyorum. Bir yerlere (nereye bilmiyorum şu an) kurmaya çalışabilirim, siz de bakıp olmuş, saçmalamışsın Oğuz felan diyebilirsiniz. Ya da http://noan.pardus.org.tr/noan/repository/ ın çalıştığı kodları güncellersiniz veya ben güncellerim isterseniz. Oradan bakarız. Ya da, arkadaşım oynayıp durma şu noanla dersiniz, başka bir şeyine bakarım Pardus'un.

--
Oguz Yarimtepe <oguzyarimtepe at gmail.com>