[Gelistirici] Pardus 2011

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Tem 2010 Sal 15:31:44 EEST

On Tuesday 06 July 2010 13:51:18 Doruk Fisek wrote:
> Fri, 2 Jul 2010 16:37:59 +0300, Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> :
>
> ..

> Bir de Pisi'nin gerçek bir çoklu depo desteği olması iyi olurdu.
> Pardus'un geliştirme sürecine bulaşmak zorunda kalmadan Pardus için ek
> çalışmalar yapılması için gerekli.

"Gerçek bir çoklu depo desteği" ile tam olarak ne gibi beklentilerin
kastedildiğini belirlememiz gerekiyor. Ya da hangi sorunların mevcut olduğuna
bakmak lazım. Ekin, geçende bana birkaç şey (hangi paketin hangi depodan
kurulması gerektiğini belirleyebilmek gibi) söylemişti. Sadece onları
gerçeklemek bile Pisi'de köklü bir refactor yapılmasını gerektiriyor.
Pisi'nin depo yönetiminin yanı sıra bu iş için kullanılan dosyaların
formatlarının da tekrar gözden geçmesi gerekiyor.

2011'de böyle bir destek için ümitli değilim açıkçası. 2012'ye olabilir belki.
TODO listesini daha fazla kalabalıklaştırıp 2011'i riske atmak istemiyorum.