[Gelistirici] Paket adları

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 22:01:20 EEST

Pazar 04 Temmuz 2010 günü (saat 20:08:35) Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Bölünecek paketlerin bileşenini değiştiriyor muyuz ? Bunun için her
> ana bileşen altına (multimedia/sound/devel değil de direkt
> multimedia/devel kast ediyorum) devel, doc, l10n açmamız gerekiyor.
> Biraz hammaliye olabilir ama diğer taraftan takibi kolay olacak,
> arayüzde gösterimi de daha rahat olabilir.
>
>  Tabi bir yöntem de en tepeye developement, l10n, doc açıp orayı
> kullanmak, alt bileşene bölmemek.

+1, bu bence daha temiz bir çözüm. Yalnız bu sefer de, en tepedeki development
ile programming bileşenleri anlam olarak biraz çakışacaklar. Tüm devel
paketlerine programming/build ya da programming/libraray bileşenini mi yazsak?
Zaten her türlü groups.xml'de programming ile eşleşiyor.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer