[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 19:27:15 EEST

On 04.07.2010 18:50, Gürer Özen wrote:
> 04 Temmuz 2010 Pazar günü (saat 14:50:49) Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> Sadece "Jira en iyisi" şeklinde bir sonucu değil, somut olarak şu anda hangi
> sorunların yaşandığını, Jira'nın bunları nasıl çözeceğini, kod geliştirme
> dışındaki yeni iş süreçlerinin kod geliştirmeyle birleşmesinin gerekip
> gerekmediğinin gerekçelerini duymak isterim.

* Bir süredir uludag/trunk altında götürülmeye çalışılan tasks dosyasının işlevi,
* Dağıtım yol haritası üzerinde insanlara doğru düzgün issue atanabilmesi, bu issue'ların
  doğru düzgün takibi,
* Bir issue için geliştiricilerin tartışabilecekleri yorum girebilecekleri bir alan sağlanması
* SVN ve diğer popüler SCM altyapılarından issue id kullanılarak commit log getirebilmesi
* Greenhopper ile Agile entegrasyonu
* Etkinliklerin RSS ile takip edilebilmesi
* Çeşitli chart ve grafik üretimleri

aklıma gelenler bunlar.