[Gelistirici] 2008,2009 ve alt sürümler Live-Install CD Farkı ve 2011

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 17:27:29 EEST

On Sat, 3 Jul 2010 16:10:57 +0300
Ahmet Alp Balkan <ahmetalpbalkan at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
>
> Öncelike böyle bir noob soru için özür dilerim. Sorabileceğim kimseye
> ulaşamadığım için buradan soruyorum.
>
> GSoC kapsamında geliştirdiğim PaW projesi için kullanıcıların sahip
> oldukları Pardus CD'lerini kullanarak kurulum yapmalarına olanak
> sağlamak için çalışıyorum. Fakat Kurulan CD'nin bu amaçla
> kullanılmasına izin vermeyeceğiz.
>
> Bu yüzden 2008.x 2009.x (belki de 2007.x sürümleri de dahil olabilir)
> dağıtımlarında Live CD ile Kurulan CD'yi ayırt edebilmek hepsinde
> çalışan bir yönteme ihtiyacım var. Bu herhangi bir dosyanın birinde
> [...]

 Eski sürümler için uğraşmaya gerek yok bence.

 Şu anda görebildiğim eski sürümler de dahil olmak üzere CD kökünde
repo dizini varsa kurulan, yoksa çalışan CD'dir diyebiliyoruz. Ancak
2011 de bu durumda değişiklik olur mu bilmiyorum, hem çalışan hem de
kurulan ISO ile ilgili bir staj projesi yapılıyor şu anda.