[Gelistirici] 2008,2009 ve alt sürümler Live-Install CD Farkı ve 2011

Ahmet Alp Balkan ahmetalpbalkan at gmail.com
3 Tem 2010 Cmt 16:10:57 EEST

Merhaba,

Öncelike böyle bir noob soru için özür dilerim. Sorabileceğim kimseye
ulaşamadığım için buradan soruyorum.

GSoC kapsamında geliştirdiğim PaW projesi için kullanıcıların sahip
oldukları Pardus CD'lerini kullanarak kurulum yapmalarına olanak sağlamak
için çalışıyorum. Fakat Kurulan CD'nin bu amaçla kullanılmasına izin
vermeyeceğiz.

Bu yüzden 2008.x 2009.x (belki de 2007.x sürümleri de dahil olabilir)
dağıtımlarında Live CD ile Kurulan CD'yi ayırt edebilmek hepsinde çalışan
bir yönteme ihtiyacım var. Bu herhangi bir dosyanın birinde olup diğerinde
olmaması, dosya boyutu vb. olabilir. Fakat en convenient ve hepsinde
uygulanabilecek yöntemin buradan çıkacağını düşündüm. Ek olarak bu kural
2011 CD'lerini de Live CD olarak algılayabilirse daha güzel olacağını
düşünüyorum.

İyi çalışmalar

--
Ahmet Alp Balkan