[Gelistirici] Pardus'un geliştirilmesinde özgür olmayan yazılımlar kullanılması

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
4 Tem 2010 Paz 14:20:17 EEST

On 04.07.2010 14:09, selim ok wrote:
> Selamlar,
>
> bu konuda henüz etraflica düsünemedigim icin net bir fikrim de yok. Sadece
> bu konuyu daha önceden konustugumuzu hatirladim. Baglanti* vereyim istedim.
>
> O zaman yogun bir karsi cikis olmus. Bugün durum nedir, fikirler degisti mi
> bilemiyorum.
>
> Iyi calismalar,
> Selim
>
> *  http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-January/016368.html

İlgili kişiler kendi ölçeklerinde cevaplarini mutlaka vereceklerdir. Ancak tartışmada
dikkat çeken bir nokta var o da herkesin JIRA'yi bugzilla'ya alternatif olarak görmüş
olması. Olaya o noktadan yaklaşınca insanlar bugzilla varken buna geçmeyi düşünmenin
mantıklı olmadığı noktasında birleşmiş çünkü bugzilla'nın kullanışsızlığının bir kısmı
bizim çevirememizden, düzgün maintain edemememizden kaynaklanıyor(du). Onları düzeltmeye
çalışmak, kapalı kodlu bir yazılıma geçmekten daha öncelikli ve mantıklı görünüyordu.

Ama dediğim gibi JIRA kesinlikle bir hata takip sistemi değil.