[Gelistirici] [64bit] 64bit kurulum cd'sinde switch_root problemi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Oca 2010 Paz 23:21:00 EET

Metin AKDERE wrote:

> Acaba gönderdiğimiz son linki deneme şansın olduysa, hatayı tekrar ettin mi

Şimdi denedim, içindeki initramfs modifiye, switch_root'tan önce kabuğa düşüyor.
o esnada da her şey düzgün gözükmesine rağmen newroot içindeki çalıştırılabilir dosyalar
çalıştırılamıyor (o an'a özel bir şey mi bilmiyorum 32-bit initramfs'de de bakinacagim yarın)

Bir de switch_root çağırıldığında sanki yanlış kullanılmışçasına nasıl kullanılacağını basıyor ekrana.

exec komut

dedigimde ise kernel panic alıyorum.

mkinitramfs'ten çıkan busybox'ı X86_64 target'ına göre derliyorsunuz değil mi?