[Gelistirici] [64bit] 64bit kurulum cd'sinde switch_root problemi

meltem parmaksız m3lt3mparmaks1z at gmail.com
30 Oca 2010 Cmt 13:58:50 EET

/newroot/mnt/livecd içerisine chroot olup, komutları çalıştırabiliyoruz.
/newroot{bin,boot,lib,opt,sbin,usr} /newroot/mnt/livecd ye linklenmiş
durumda; dosyalar da bir problem yok. /newroot altına chroot olmaya
çalıştığımızda chroot: can't execute  '/sbin/sh' :No such file or directory
hatası ile karşılaşıyoruz.