[Gelistirici] Svn hesabı olmayan paket sahipleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
30 Oca 2010 Cmt 18:05:13 EET

Sat, 30 Jan 2010 14:01:41 +0200, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Böyle paketlerin depoya girmesine karşıyım. Paketin yapan, ya bakacak
> birini bulsun ya da kendisi bakmak için svn hesabı almaya çalışsın.
> Hiçbiri olmuyorsa paket depoya giremez. Ne kadar kaynak, o kadar
> paket.
Ortada svn hesabi isteyen ve verilmeyen insanlar var. Bu insanlara
paket yapmak istiyorsaniz paketlerinizi Bugzilla'ya yollayin, kendinizi
ispat edin, oyle bakalim deniyor(du?).

Hem svn hesabi vermeyip, hem de svn hesabi olmadigi icin paketini depoya
almamak, bu insanlara acik acik sizin katkinizi istemiyoruz demek olur.

Soyledigin gibi bir uygulama yapilabilmesi icin svn hesabi verme
politikasinda bir degisiklik gerektigini dusunuyorum. En azindan svn
hesabi vermiyoruz denen insanlari farkli bicimde yonlendirmek gerekir.

                   Doruk